Sverige

Nu har jag varit här i fyra dagar, och shit vad vi har haft kul! 

🇸🇪 Första dagen så körde vi i ca. fem timmar och hade vi en frukostpaus där emellan. Vi körde från stockholm ända till Vimmerby,  där vi hämtade nyckeln till vår stuga och där vi träffades med min efterlängtade morbror och och moster från Danmark! Vi åt lunch och hade jätte roligt. Vi åkte till Katthult, bullerbyn och till Astrids Barndomshem. På kvällen hade "bobbo och moster" en "kärlekfirmation" för mig, istället för en konfirmations fest! Och eftersom vi skulle till Astrid Lindgens värld, så var de utklädda till Pippi och Lillagubben, och de bjöd på "Kransekage" och lemonad. Tusen tack igen för allt! 💗 
 









🇸🇪 Andra dagen så åkte vi alla till Astrid Lindgrens Värld och var där hela dagen, då tog jag massor med bilder, här är några.


















Bilderna talar... På kvällen så åkte bobbo och moster tillbaka till Danmark. 

🇸🇪 Tredje dagen var vi i Astrid Lindgrens Värld nästan hela dagen. På kvällen åkte vi till Vimmerby park, där Astrids föräldrar blev förlovade. Vi köpte glass och tog några bilder... 















Då vi kom hem så hade mamma högläsning ur "Mio min Mio" och vi åt godis så vi fick ont i magen! Jätte lyckad dag! 🌳


🇸🇪 Fjärde dagen var vi i Stockholm hela dagen. Jätte mysigt, med MYCKET trafik, jag köpte lite saker som jag verkligen gillar! ( Men det är en "hemlighet" tills vidare...) Vi var först till Mc Donald's. Med tanke på alla rykten som gått runt "Mccen" så är det ganska underligt att vi gick dit, men gott var det ( plus att det var lite fräschare än i Vasa och det fanns WiFi ). Emma lärde sig också klockan, och hon lärde sig snabbt! Så stolt över henne.

"Klock utlärningen"


🇫🇮 Nu är vi hemma i Finland, och jag absolut älskar vädret!!
Borta bra men hemma bäst 🌞

Kram! 
Fotografering, Helg, Resor, Shopping, Vänner och familj | |
#1 - - Anonym:

Underbar resa ❤😍

Svar: Jaaa 💗
Elakorven

Upp