En liten update

Har haft paus med bloggandet, och mycket har hänt. Kommer inte ränkna upp allt, men jag fyllde 15 och tog mopedkörkort! 
Idag är det den 1:a November, wow! Tiden har gått snabbt och jag tycker att det faktist har varit en super höst i år. Snart är det dags att börja tänka på vad man vill göra efter högis. Det blir nog gymnasiet för min del, man vill ju satsa på framtiden, haha. Som tur har jag några månader att hinna ändra mig.

En typisk "KH-wc-bild".

Idag så har jag haft saker som kommit upp. Först så stack jag hem till Isse runt 13 tiden, där vi gjorde mat åt familjen. Det blev köttbullar och potatismos på menyn, och det blev faktist riktigt lyckat! Efteråt så kollade vi på film och pratade lite. Tack 💙
När jag kom hem, så ville mamma ha med mig till gravgården och sätta ljus på några gravar. Vi talade lite deep, osv... 💙
Kajsa textade mig mot kvällssidan om jag ville komma på en Halloween fest, så jag gjorde mig snabbt i ordning och var där med henne i 4/5 timmar. 💙
//E
Helg, Vänner och familj | |
Upp